Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Για μία δεύτερη αρχή...

Καλημέρες και από μένα λοιπόν...
Μετά από έντονες πιέσεις που δέχτηκα από το πρώτο μισό αυτού εδώ του μπλογκ (βλέπε Χρύσα), είπα να γράψω κ εγώ το κάτι τις μου, έτσι για το καλωσόρισμα...
Όχι ότι δε θέλω, αλλά να μέσα στη βδομάδα είμαι πολυάσχολο κορίτσι... :)
Σας καλωσορίζω λοιπόν, ελπίζω να σας αρέσει αυτό που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε και μπορώ να υποσχεθώ ότι το μπλογκ αυτό θα έχει πολλά σχέδια κ ιδέες, τώρα το κατά πόσο θα τα υλοποιήσουμε κιόλας άγνωστο...(για μένα το λέω κυρίως!!!)
Καλή μας αρχή, καλά πλεξίματα, καλά καλλιτεχνήματα, και γενικότερα όλα καλά...

3 σχόλια:

  1. εγω αυτο που ξερω ειναι οτι εχεις κανει το ''κλεψιμο κοριτσιων των φιλων φιλων σου'',ηλεκτρονικο εγκλημα, ασε που τωρα ειναι εκτως νομου και θελει κτελ!!
    Καλη επιτυχια με το blog,και χαιρετισματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχην ειναι κλεψιμο κοριτσιων των φιλων μου, οχι των φιλων φιλων μου και δευτερον, δε χαιρεσαι που εξελισσομαι...?
    Ευχαριστουμε για τα σχόλια κ ελπιζω να ακουσω τις κακιες σας συντομα και απο κοντα...:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανναλενακι .. πολυ ωραια η ιδεα σας :) Θα σας παρακολουθω απο κοντα ιντερνετικα .. τωρα δεν ξερω αν θα σας ακολουθω και στις χειροτεχνιες .. ειναι που επεσες σε πολυασχολη περιοδο με σχεδια ταξιδιωτικα! χαχα!
    == ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!==

    ΑπάντησηΔιαγραφή